moosepaistin kiusat
perjantai 24. helmikuuta 2012
kärpäsmies
1 kommentti:
Tissimies
24. tammikuuta 2013 klo 2.22
Kärpäsmies, mitä vittua xDDD
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
kolme naamiomiestä kumartaa päänsä ilmaan..
porkkanoita syövä kahvaton vieras..
nuija putosi miehen jalkoihin..
neljän vuoden kuluttua neljää jalkaa toimii..
Kärpäsmies, mitä vittua xDDD
VastaaPoista