moosepaistin kiusat
maanantai 15. huhtikuuta 2013
useat pienet silmät ja tarmon Kaukosäädin..
1 kommentti:
zombo
19. huhtikuuta 2013 klo 0.21
päivää moosepaisti!! oletpas ollut ahkera :-{D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
kolme naamiomiestä kumartaa päänsä ilmaan..
porkkanoita syövä kahvaton vieras..
nuija putosi miehen jalkoihin..
neljän vuoden kuluttua neljää jalkaa toimii..
päivää moosepaisti!! oletpas ollut ahkera :-{D
VastaaPoista